No importa l’on, importa el com i els resultats

La mobilitat i les noves formes de treballar són avui dia una realitat, i ho demostra l’anàlisi d’acompliment que es vam fer a l’equip de Clicc. Entre altres preguntes es va preguntar per aspectes de teletreball i la gran majoria va afirmar que li agradaria fer teletreball. Per això Clicc va optar oferir al seu equip aquesta possibilitat.

Què hem guanyat per als resultats dels nostres clients:

  • Augment de la productivitat
  • Baixada absentisme
  • Estalvi de costos (Si el 100% de l’equip està en aquesta modalitat)

Què ha guanyat l'equip:

  • Estalvi temps i costos de desplaçament
  • Flexibilitat horària i geogràfica
  • Conciliació laboral i personal
  • Motivació i compromís amb l’empresa i servei

Què ha guanyat Clicc:

  • Estalvi espai
  • Productivitat i Eficàcia
  • Augmentar motivació equip
  • Augmentar els resultats amb els clients, ja que potencia el treball per objectius i resultats
  • Transformació Digital

Contact Center

Servei Integral d'atenció al client

Digital Center

Tecnologia Omnicanal
per agilitzar la interacció amb els teus clients

Customer Experience

Servei dedicat exclusivament al mesurament de la Customer Experience

Contact Center

Servei integral d'atenció al client

Digital Center

Tecnologia Omnicanal
per agilitzar la interacció amb els teus clients

Customer Experience

Servei dedicat exclusivament al mesurament de la Customer Experience